Vnitřní řád ordinace

Vstupem do ordinace souhlasíte s dodržováním vnitřního řádu ordinace

  1. Absence z plánovaného vyšetření je třeba řádně a neprodleně hlásit sestře (emailem či telefonicky) v okamžiku zjištění překážky na vyšetření (např. nemoci), nejpozději však 24 hod. před vyšetřením. Neomluvené absence snižují dostupnost termínů, prodlužují objednací lhůty a jsou i ušlým ziskem ordinace. 
  2. V případě očekávaného zpoždění (např. opoždění spoje, dopravní komplikace) kontaktujte sestru, doporučí další postup.
  3. Snažíme se odbavovat pacienty dle objednacího času, přesto se může vyskytnout změna z důvodu akutních komplikací jiného pacienta, prosím respektujte, že pořadí vyšetření určuje lékař.
  4. Ke každému vyšetření, vč. akutních obtíží, je třeba se řádně objednat.
  5. Uvedení nepravdivých nebo zavádějících informací s cílem ovlivnit proces vyšetření je hrubým porušením vnitřního řádu.
  6. Do ordinace vstupujte s vypnutým telefonem, nebo uveďte telefon do "tichého režimu, režimu nerušit". 
  7. Předpokladem spolupráce je dodržování zásad slušného chování.
  8. Udržujte si, prosím, zásoby užívaných léků alespoň na dva týdny. 

V souladu se zákonem 372/2011 Sb dle § 48 odstavce 2:

(2) Poskytovatel může ukončit péči o pacienta v případě, že

a) prokazatelně předá pacienta s jeho souhlasem do péče jiného poskytovatele,

b) pominou důvody pro poskytování zdravotních služeb; to neplatí, jde-li o registrujícího poskytovatele; ustanovení § 47 odst. 2 není dotčeno,

c) pacient vysloví nesouhlas s poskytováním veškerých zdravotních služeb,

d) pacient závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený individuální léčebný postup, pokud s poskytováním zdravotních služeb vyslovil souhlas, nebo se neřídí vnitřním řádem a jeho chování není způsobeno zdravotním stavem,

e) přestal poskytovat součinnost nezbytnou pro další poskytování zdravotních služeb; to neplatí, jestliže neposkytování součinnosti souvisí se zdravotním stavem pacienta